Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono, co decyduje najczęściej o sukcesie fuzji i przejęć. Autorka przedstawia w jakim stopniu decyduje o sukcesie sposób zarządzania personelem. W niniejszej części artykułu wyjaśniono dlaczego sposobów zarządzania personelem ma duże znaczenie podczas realizacji fuzji i przejęć. Podkreślono problemy ze względu na różnice kulturowe, różnice w kulturze organizacyjnej, różnice w stylach zarządzania. Wyszczególniono główne błędy popełniane przez kadrę zarządczą firmy przejmującej. Zwrócono uwagę, że kadra menedżerska popełnia częsty błąd, polegający na poszukiwaniu sposobów likwidacji problemów, które już się pojawiły, zamiast znajdywać rozwiązania, które zapobiegłyby ich powstaniu.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115037