PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 13-14 | 25--27
Tytuł artykułu

Pracownik wyskalowany, Metody i narzędzia pomiaru kompetencji (1)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rosnące zainteresowanie praktycznym wykorzystywaniem systemów zarządzania kapitałem ludzkim, których podstawą jest myślenie kompetencyjne, nieodłącznie wiąże się z zagadnieniem oceny wiedzy i umiejętności personelu. Artykuł rozpoczyna cykl o pomiarze kompetencji. Przedstawiono cztery podstawowe metody pomiaru kompetencji: skale obserwacyjne, testy kompetencyjne, obserwacja uczestnicząca, metoda development center. Autor zwraca uwagę na fakt, że każda z nich ma swoje wady i zalety, ważne jest więc to, aby łączyć je w ramach procesu oceny, wydobywając tym samym walory każdej z nich.
Rocznik
Numer
Strony
25--27
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115152

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.