PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 8 | 24--28
Tytuł artykułu

Marketing i promocja niemieckiej żywności przez Centralną Agencję Marketingową

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie działalności Centralnej Organizacji Marketingowej Niemieckiej Gospodarki Rolnej na rzecz promocji sprzedaży produktów rolno-spożywczych na Jednolitym Rynku Europejskim, rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oraz poszerzonym w wyniku zjednoczenia Niemiec wewnętrznym rynku rolnym. Omówiono działania promocyjno-marketingowe w poszczególnych grupach artykułów, działalność w ramach "public relations", promowanie eksportu niemieckich produktów rolnych i rolno-spożywczych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
24--28
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115292

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.