PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 9 | 89--107
Tytuł artykułu

Działalność rolno-spożywczych rynków hurtowych w Polsce

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł omawia pojęcie rynku hurtowego i jego podstawowe funkcje. Zwraca uwagę na lokalizację jako podstawowy czynnik sukcesu rolno-spożywczego rynku hurtowego. Przedstawia działalość firmy zarządzającej rolno-spożywczym rynkiem hurtowym w ujęciu procesowym. Omawia prawne uwarunkowania działalności rynków hurtowych w Polsce. Omawia działalność rynku hurtowego na przykładzie Lubelskiej Giełdy Rolno-Ogrodniczej SA.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
89--107
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Baruk A,, (2001), Markeing mix w przedsiębiorstwie, WAR, Lublin.
  • Baruk A., [2002], Nowoczesna strategia marketingowa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Karasiewicz G., [2000], Struktura funkcjonalna systemu dystrybucji (na przykładzie rynków rolno-spożywczych w Polsce) [w] Marketing - przełom wieków, praca zbiorowa pod red. K. Mazurek-Łopacińskiej i A. Styś, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.
  • Kłosiewicz U., [2000], Globalizacja handlu w Polsce a orientacja marketingowa rodzimych przedsiębiorstw handlowych (w:] Marketing - przełom wieków, praca zbiorowa pod red. K. Mzurek-Łopacińskiej i A. Styś, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław,
  • Kotler Ph., [1999], Kotler o marketingu, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.
  • Mikołajczyk B., [2000], Orientacja marketingowa w przedsiębiorstwach usługowych - wybrane zagadnienia,[w:] Marketing - przełom wieków, praca zbiorowa. pod red. K. Mazurek-Łopacińskiej, A. Styś, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław,
  • Mikołajczyk J., [2000], Uwarunkowania rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce [u] Marketing- przełom wieków, praca zbiorowa pod red. K. Mazurek-Łopacińskiej i A. Styś, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław,
  • Stefaniak L., [2001], Od targowiska do centrum logistycznego
  • Sznajder A. [1997], Euromarketing. Uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115355

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.