PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 6 | 80--82
Tytuł artykułu

Kto pyta nie błądzi

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono problem analizy marketingowej czyli procesu poszukiwania możliwości zbudowania przewagi konkurencyjnej. Podkreślono, że doskonałym narzędziem podsumowującym zbieranie informacji jest analiza SWOT. Przedstawiono przykładową analizę dla sklepu warzywniczego.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
80--82
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115543

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.