PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 1 | 7--9
Tytuł artykułu

Budowanie relacji z kluczowymi klientami (cz.II)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W pierwszej części artykułu omówiono jak wyodrębnić kluczowych klientów. W niniejszej części zwrócono uwagę, jak pracować z taką grupą, jak razem przechodzić kolejne etapy współdziałania, z korzyścią dla obu stron. W tym celu posłużono się przykładem firmy "Internet-Max", świadczącej kompleksowe usługi w sieci Internet.
Rocznik
Numer
Strony
7--9
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115740

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.