PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 2 | 15--17
Tytuł artykułu

Badania rynku w tworzeniu strategii CRM

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwrócono uwagę na możliwości wykorzystania wiedzy w strategii CRM uzyskiwanej dzięki badaniom rynku. Omówiono kolejno etapy zarządzania relacjami z klientem: wyróżnienie działających na rynku segmentów klientów, monitorowanie ich zachowań wobec firmy, dopasowanie oferty do profilu klienta i personalizacja interakcji pomiędzy nim a firmą (programy lojalnościowe, up-selling i cross-selling szerokiego wachlarza produktów i usług).
Rocznik
Numer
Strony
15--17
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115752

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.