PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 2 | 18--19
Tytuł artykułu

Testowanie atrakcyjności opakowań

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W placówkach samoobsługowych coraz większe znaczenie dla skutecznej sprzedaży ma opakowanie, które wręcz przyjmuje rolę sprzedawcy w komunikacji marketingowej. Omówiono funkcje opakowania oraz etapy badań ich atrakcyjności.
Rocznik
Numer
Strony
18--19
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115754

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.