PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 3 | 8--12
Tytuł artykułu

13 zasad zarządzania marką (cz.II)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszym artykule prezentowane są kolejne zasady zarządzania marką stworzone w oparciu o dorobek światowej sławy autortetów naukowych i praktyków, zamujących sie kreowaniem marki (Marketing w Praktyce 2002/2): inwestuj w markę, zarządzaj marką ostrożnie, regularnie monitoruj siłę marki, eksploatuj kapitał tkwiący w marce, regularnie przeglądaj portfel marek, rozważ impikacje międzynarodowego zastosowania marki, zachowaj odpowiedzialność za markę dla swego brand managera, zadbaj o ochronę prawną marki.
Rocznik
Numer
Strony
8--12
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115760

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.