PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 5 | 8--10
Tytuł artykułu

Między deklaracjami a rzeczywistym zakupem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwrócono uwagę, czy warto w badaniach marketingowych pytać o chęć zakupu nowego produktu. Podkreślono, że atrakcyjność produktu i deklarowana chęć zakupu nie przekładają się automatycznie na popyt. Wyróżniono czynniki, które wpływają na rozbieżność między deklaracjami a późniejszymi zachowaniami zakupowymi.
Rocznik
Numer
Strony
8--10
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115769

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.