PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 5 | 37--39
Tytuł artykułu

Rady dla menedżera sprzedaży (cz. II)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka, kontynuując temat (Marketing w Praktyce 2002 nr 4) przedstawia zasady, które przyczyniają się do podniesienia skuteczności działania menedżera sprzedaży i wydajności jego działania.
Rocznik
Numer
Strony
37--39
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115770

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.