PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 4 | 7--11
Tytuł artykułu

Opisowe kryteria segmentacji klientów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono kryteria segmentacji rynkowej (opisowe, psychograficzne i behavioralne), które zapewniają skuteczną realizację strategii marketingowej w bankowości. Zwrócono uwagę na ich mocne i słabe strony. Dla banków istotne jest przede wszystkim to, w jakim stopniu kryteria segmentacji wyjaśniają zachowania klientów i na ile można je wykorzystywać w działalności marketingowej. Podkreślno, iż najpopularniejsza segmentacja rynku jest opisowa, która ma najbardziej uniwersalny charakter.
Rocznik
Numer
Strony
7--11
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115787

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.