PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 6 | 24--27
Tytuł artykułu

Contact center narzędziem sprzedaży

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono rolę contact center dla marketingowych i sprzedażowych strategii. Doskonała wiedza o konsumentach i mnogość wykorzystywanych kanałów komunikacji sprawia, że sprzedawca poświęca więcej czasu klientowi i efektywność sprzedaży wzrasta.
Rocznik
Numer
Strony
24--27
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115801

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.