PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 6 | 24--32
Tytuł artykułu

Budowa kanałów dystrybucji opartych na satysfakcji odbiorców (na przykładzie producentów materiałów budowlanych)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie modelu tworzenia kanałów dystrybucji materiałów budowlanych na podstawie oczekiwań nabywców oraz zidentyfikowanie podstawowych czynników wpływających na poziom ich satysfakcji.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
24--32
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • H. J. Ansoff, R.P. Declerk, R.L. Hayes, From Strategic Planning to Strategic Management, Wedwoodge, London 1998.
  • J. Bennet, H. Ingram, B. Jayes, Partnering for Construction, Centre for Strategic Studies in Construction, Blackwell Publishing, Reading 1994.
  • I. Ferguson, Buildability in Practice, Michael publishing Company Ltd, London 1989.
  • C. Gray, Value of Money. Reading Construction Forum, Reading, UK 1996.
  • G. Higgin, N. Jessop, Communication in the Building Industry: The Report of Pilot Study, Tavistock Publications, London 1995.
  • H. D. Holt, A Methodology for Precidicting the Performance of Construction Contractors, University of Wolverhampton Press, Wolverhampton 1998.
  • G. S. Johanson, K. Scholes, Exploring Corporate Strategy Text and Cases, Prentice Hall, New York 1993.
  • Ph. Kotler, Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  • M. Krzysztofiak, D. Urbanek, Metody statystyczne, PWN, Warszawa 1975.
  • N. Levison, A. Ashai, Cross National alliances and Inter organizational Learning, "Organisational Dynamic" 1995, September.
  • N. Malhorta, Marketing Research, Prentice Hall, New York 1993.
  • M. Mawhiney, International Construction, Blackwell Science, Oxford 2001.
  • K. Obłój, Mikroszkółka zarządzania, PWE, Warszawa 1997.
  • K. Ohamek, The Mind of Strategies, McGraw-Hill, New York 1982.
  • A. Shmith, B. Wilkins, Team Relationship and Related Critical Factors in the Successful Procurement, "journal of Construction Procurement" 1966, No 2.
  • P. Tull, P. Hawkins, marketing Research, McMillan, New York 1990.
  • H. Voordijk, The Changing Logical System of Building Materials Supply Chain, "International Journal of Operations and Production Management" 2000, No 6.
  • D. H. Walker, The contribution of the Client Representative to the Creation and Maintenance of Good Project Inter-Team Relationships, "Engineering, Construction and Architectural Management" 1998, No 5.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115873

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.