PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 42 | 35--37
Tytuł artykułu

Co stoi za marką?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marka produktu stopniowo traci swój prestiż. Dziś nie kojarzy się jednoznacznie z wysoką jakością, precyzyjnym wykonaniem, czy z konkretnym wytwórcą. Jednocześnie jednak staje się tańsza, bardziej popularna i dostępna. Dzieje się tak dlatego, ponieważ szereg renomowanych firm przenosi swoją produkcję np. do krajów azjatyckich, gdzie łatwo pozyskać tanią siłę roboczą.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
35--37
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116048

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.