PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 5 | 64--69
Tytuł artykułu

Franchising w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Franchising jest jednym z rozwiązań umożliwiających zaspokojenie bieżących potrzeb w zakresie prowadzenia przedsiębiorstwa. Metoda ta stwarza polskim przedsiębiorcom sektora małych i średnich przedsiębiorstw możliwość ominięcia barier o charakterze finansowym, popytowym i technologicznym.
Rocznik
Numer
Strony
64--69
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116489

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.