PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1 | 24--29
Tytuł artykułu

Aktywny bank

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki z badań jakości obsługi klienta w bankach detalicznych przeprowadzonych przez PROFES w 2002 roku pod nazwą Aktywny Bank. Przeprowadzone badania stały się podstawą do sformułowania Projektu Doradczego Aktywny Bank.
Rocznik
Numer
Strony
24--29
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116521

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.