PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1 | 44--45
Tytuł artykułu

Sieć to nie tuba

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł podkreśla znaczenie, jakie w public relations każdej firmy może odegrać internet. Autor przedstawia metody popularyzacji swojej strony WWW, a także sposoby monitorowania internetu będące pomocne w badaniu opinii i uwag klientów dotyczących produktów oferowanych przez dane przedsiębiorstwo.
Rocznik
Numer
Strony
44--45
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116565

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.