PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 3 | 185--202
Tytuł artykułu

Pozyskanie lojalnego klienta jako warunek sukcesu rynkowego banku

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwrócono uwagę na znaczenie wskaźnika zatrzymania klienta dla wyników osiąganych przez banki. Przedstawiono czynniki kształtujące lojalne postawy klientów oraz sposoby pomiaru lojalności. Zaprezentowano wyniki badań na temat pomiaru stopnia lojalności klientów wobec banków na przykładzie młodzieży studiującej. Jedno badanie przeprowadzono w 1999 roku wśród studentów województwa zachodniopomorskiego, drugie - o charakterze ogólnopolskim - przeprowadzono wśród 1200 studentów, sześciu ośrodków akademickich w Polsce.
Rocznik
Numer
Strony
185--202
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116754

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.