PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 4 | 187--210
Tytuł artykułu

Strategiczne znaczenie nowych produktów w działalności przedsiębiorstw

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zagadnienie miejsca strategii w zakresie nowych produktów w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Dokonano przeglądu literatury pod kątem strategicznego znaczenia nowych produktów. Znaczenie nowych produktów wiąże się z ich wpływem zarówno na konstrukcję strategii przedsiębiorstwa, jak i na wybór sposobu jej realizacji.
Rocznik
Numer
Strony
187--210
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116763

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.