PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 6 | 25--32
Tytuł artykułu

Zarządzanie wartością dla klienta

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono proces zarządzania przez wartość dla kienta, który jest podstawą budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Omówiono etapy tego procesu: definiowanie, kreowanie, komunikowanie i dostarczanie. Omówiono jaką rolę w tym procesie odgrywa marketing oraz zdefiniowano kompetencje marketingowe jako szczególny zasób oparty na wiedzy, istotny w procesie formułowania i realizacji strategii przedsiębiorstwa. Wskazano także na rolę kompetencji marketingowych w procesie budowy wartości rynkowej przedsiębiorstwa.
Rocznik
Numer
Strony
25--32
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116915

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.