PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 2 | 15--17
Tytuł artykułu

Lojalność klienta zdobywana rozgłosem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marka przestaje być ważna, gdy wyroby upodabniają się pod względem jakości i stylu. Autor wyjaśnia, co jest przyczyną spadku lojalności klientów. Podkreśla, że dużo ważniejsza od stałości klientów jest popularność firmy.
Rocznik
Numer
Strony
15--17
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116952

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.