PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 2 | 40--44
Tytuł artykułu

Dążenie do jednolitości przekazu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kluczową sprawą dla menedżerów marketingu jest posiadanie jasnego i spójnego programu komunikacyjnego, w którym wszystkie przekazy są skoordynowane i komunikują to samo przesłanie dla konsumenta, hurtownika, detalisty i innych adresatów. Autor przedstawia zależność pomiędzy marketingiem, komunikacją marketingową i komunikacją przedsiębiorstwa. Wyjaśnia pojęcie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zintegrowanej komunikacji firmy.
Rocznik
Numer
Strony
40--44
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116957

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.