PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 3 | 22--26
Tytuł artykułu

Marki wchodzą do szkół

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono okoliczności, które umożliwiły marką ekspansję w przestrzeni edukacyjnej (atrakcyjność rynku młodych, niedobór funduszy w edukacji, rewolucja technologiczna, zwłaszcza informatyczna) oraz formy działań promocyjnych w szkołach m. in programy sponsoringowe, umowy na wyłączność, programy motywacyjne, sponsorowanie materiałów edukacyjnych.
Rocznik
Numer
Strony
22--26
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116961

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.