PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 7-8 | 58--60
Tytuł artykułu

Multichanneling, czyli wielokanałowość

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zagadnienie wielokanałowości dystrybucji produktów bankowych, jako czynnika wpływającego na obsługę klientów, a więc i wizerunek banku. Przedstawiono rodzaje kanałów dystrybucji. Szczególną uwagę poświęcono bankowości elektronicznej.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
58--60
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117126

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.