PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 9 | 57--59
Tytuł artykułu

Tak zwane strategie cenowe

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwrócono uwagę na problem rzetelności w komunikacji marketingowej polskich banków z klientami. Jednym z najistotniejszych instrumentów marketingu-mix instytucji finanowych jest cena produktu bankowego. Tymczasem oprocentowanie kredytów i depozytów oraz prowizje i opłaty należą do najgorzej ocenianych elementów oferty bankowej.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
57--59
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117139

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.