PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 3 | 95--110
Tytuł artykułu

Polski rynek obuwia: dobry but na kryzys

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Obecna sytuacja na polskim rynku obuwniczym pozwala na stwiedzenie, iż krajowi producenci butów zdobyli już doświadczenie, umożliwiające im działanie w warunkach długotrwałego kryzysu. Segment ten osiągnął bowiem bardziej zaawansowane stadium rozwoju, niż 2-3 lata temu. Świadczy o tym wykrystalizowana i okrzepła grupa czołowych producentów tych wyrobów oraz powstanie wyspecjalizowanych handlowych sieci obuwniczych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
95--110
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117279

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.