Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Placówki opieki społecznej, w tym placówki opiekuńczo-wychowawcze to miejsca, w których zachodzą złożone relacje społeczne. Wymóg profesjonalizmu stawiany uczestnikom procesów społecznych w takich ośrodkach byłby trudny do spełnienia bez wykorzystania nowoczesnej formy działania, jaką jest tzw. ewaluacja. Jej nadrzędnym celem jest uporządkowanie i systematyczne gromadzenie wiedzy; jest ona też formą praktyki społecznej realizującej wartość kultury w organizacjach.
Twórcy
autor
Bibliografia
- K. Aspinwall, T. Simkins, J.F. Wilkinson, J. Mc Auley, Co to jest ewaluacja, w: H. Mizerek (red.), Ewaluacja w szkole. Wybór tekstów, Wydawnictwo MG, Olsztyn 1997, s. 32.
- L. Korporowicz, Ewaluacja w demokracji, „Zeszyty Naukowe WSZiP im. B. Jańskiego" 2000, nr 1, s. 73.
- L. Korporowicz (red.), Ewaluacja w edukacji, Oficyna Naukowa, Warszawa 1997.
- L. Korporowicz, Ewaluacja jako innowacja, „Zeszyty Naukowe WSZiP im. B. Jańskiego" 2000, nr 1, s. 58.
- T. Kowalewski, Ewaluacja w szkole, „Zeszyty Naukowe WSZiP im. B. Jańskiego" 2000, nr 1, s. 93.
- J. Moczydłowska, Program aktywizacji zawodowej młodzieży, „Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze" 2002, nr 2, s. 50-53.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117320