PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 5 | 2--8
Tytuł artykułu

Zakupy i strategiczna karta wyników

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ciągła presja na poprawianie wyników przedsiębiorstw przy jednoczesnym zwiększaniu wartości dostarczanej do ostatecznego odbiorcy powoduje naturalną konieczność mierzenia postępów w dążeniu do doskonałości w strategii firmy. Takim modelem pomiarów wyników organizacji jest specjalnie stworzona do tego celu tzw. strategiczna karta wyników.
Rocznik
Numer
Strony
2--8
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117391

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.