PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 10 | 62--63
Tytuł artykułu

W drodze do CRM

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zagadnienie wdrażania systemu Customer Relationship Management (CRM) w banku. Przedstawiono kroki, jakie menedżer banku powinien podjąć w początkowej fazie wdrażania CRM.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
62--63
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117647

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.