PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 7 | 19--21
Tytuł artykułu

Satysfakcja klienta drogą do sukcesu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Najkrótsza i najprostrza droga do sukcesu, to robienie tego, co jest z punktu widzenia klientów najważniejsze. Mierniki satysfakcji klientów zostały uznane za najbardziej przydatny wskaźnik liczbowy w efektywnym zarządzaniu firmą. Przedstawiono podstawowe zasady przeprowadzania tych badań oraz ich najbardziej popularne formy.
Rocznik
Numer
Strony
19--21
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117912

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.