PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 9 | 5--6
Tytuł artykułu

Globalne strategie reklamowe

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor udziela odpowiedzi na pytania, czy globalne strategie reklamowe mogą wpływać na kształtowanie się preferencji konsumentów na rynkach wschodzących, czy wpływają tak jak w krajach o dojrzałej gospodarce na budowanie lojalności klientów wobec marek i ich liczbę.
Rocznik
Numer
Strony
5--6
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117939

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.