PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 2 | 29--31
Tytuł artykułu

Segmentacja rynku i kanały dystrybucji usług

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zagadnienie segmentacji klientów w polskich bankach. Przedstawiono formy dystrybucji produktów bankowych. Zwrócono uwagę na rozwój małych placówek bankowych, bankowości elektronicznej oraz pośrednictwa kredytowego.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
29--31
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000118374

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.