Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badań ankietowych przeprowadzonych przez Katedrę Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego w styczniu 2003 roku na reprezentatywnej próbie 300 dorosłych mieszkańców regionu zachodniopomorskiego. Dotyczyły one takich zagadnień jak miejsce zdrowia w hierarchii wartości mieszkańców regionu, profil zdrowia i stan zaspokojenia potrzeb zdrowotnych, determinanty zdrowia i ich kształtowanie w regionie.
Twórcy
autor
Bibliografia
- Elementy psychologii zdrowia, praca zbiorowa pod red. G. Dolińskiej-Zygmunt, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 1996, s. 33.
- J. Heszen-Niejodek: Rozwój zastosowań psychologii do obszaru zdrowia i choroby, "Przegląd Psychologiczny" 1991, nr 1, s. 15.
- Ph. Kotler, R.N. Clarke: Marketing for Health Care Organisations, Prentice Hall, Englewood Cliffs, New Jersey 1987, s. 260.
- Ph. Kotler: Marketing - Planowanie, Wdrażanie, Kontrola, Gebethner&S-ka, Warszawa 1994, s. 169.
- Polityka społeczna w okresie transformacji, pod red. A. Frączkiewicz-Wronki i M. Zrałek, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2000, s. 26.
- Promocja zdrowia, pod red. J.B. Karskiego, Z. Słońskiej, B.W. Wasilewskiego, Sanmedia, Warszawa 1994, s.16.
- Środowisko i zdrowie, pod red. J. B. Karskiego, J. Pawlaka, Centrum Organizacji i Ekonomiki Ochrony Zdrowia, Warszawa 1995, s. 33.
- W.P. Van de Ven: Market-oriented Health Саre Reforms: Trends and Future Options, Social Science and Medicine, 1996, Vol. 43, No. 5, s. 662.
- Zdrowy dom, pod red. J. Karskiego, Centrum Organizacji i Ekonomiki Zdrowia, Warszawa 1995, s. 15.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000118455