PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 4 | 18--21
Tytuł artykułu

Koła jakości, na przykładzie przedsiębiorstw japońskich

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nie istnieją w Japonii jednoznaczne kryteria wdrożenia kompleksowego zarządzania jakością. TQM jest procesem ciągle trwającym, ponieważ tworzy narzędzie do osiągnięcia celów konkurencyjnych. Koła jakości są w Japonii uważane za podstawowe narzędzie "Employee Solving Problems", części składowej kompleksowego zarządzania jakością. Koła jakości określane są najczęściej jako organizowane ochotniczo małe grupy pracowników z tego samego obszaru działania, regularnie analizujące i poszukujące rozwiązań powstałych w pracy problemów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
18--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119012

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.