PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 7 | 19-24, i-29
Tytuł artykułu

Marketingowe kreowanie wartości

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Utworzenie wartości, w wymiarze oczekiwań konsumenta, jest przeprowadzane w 3 etapach: 1. selekcji wartości, 2. dostarczenia wartości, 3.powiadomienia o nowej wartości. Każdy konsument posiada inne oczekiwania odnośnie wartości, które mogą zostać zanalizowane na modelu dyfuzji innowacji Rogers'a. Artykuł analizuje również metody określania i pomiaru satysfakcji i lojalności nabywców.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
19-24, i-29
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119022

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.