PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 10 | 18--21
Tytuł artykułu

Nowy produkt wzmacnia firmę

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Innowacyjność obejmująca sferę produktu, ceny, dystrybucji i organizacji pracy musi być wpisana w zakres działań każdego przedsiębiorstwa. W przypadku powodzenia daje ona możliwość osiągnięcia przewagi konkurencyjnej - umożliwia wejście lub pozostanie na rynku, pozwala osiągnąć wysokie zyski i prowadzi do dynamicznego rozwoju firmy. Przedstawiono praktyczne rady jak uniknąć błędów planując wprowadzenie na rynek nowego produktu.
Rocznik
Numer
Strony
18--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119379

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.