PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 10 | 56--58
Tytuł artykułu

Kampanie społeczne w internecie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Z punktu widzenia realizacji celu, kampanie reklamowe można podzielić na komercyjne i niekomercyjne (kampanie społeczne). Przedstawiono w jakim celu przeprowadza się kampanie społeczne oraz ich osiągane korzyści. Scharakteryzowano zalety Internetu w odniesieniu do wspomagania kampanii społecznych. Jako uzupełnienie tematu wyróżniono ciekawe kampanie zamieszczone w Internecie.
Rocznik
Numer
Strony
56--58
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119387

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.