PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 11 | 39--41
Tytuł artykułu

Bankowy CRM

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Silna konkurencja na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce przyśpiesza procesy wdrażania tam systemów CRM. Dodatkowo sprzyja temu coraz popularniejsze podejście do marketingu, jako do relacji one-to-one, zgodnie z którą uzyskanie przewagi konkurencyjnej możliwe jest tylko dzięki zaspokojeniu potrzeb pojedynczych klientów, a nie ich segmentów.
Rocznik
Numer
Strony
39--41
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119397

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.