PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 12 | 39--42
Tytuł artykułu

Autorytet rodziców, decyzja dzieci

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Młodzi konsumenci wpływają na swoich rodziców i na ich zwyczaje nabywcze z siłą, która nie była wcześniej obserwowana. Szukanie nabywcy wśród młodych konsumentów stało się już codzienną praktyką dla wielu firm. Rodzina jest jednym z ważniejszych elementów, które należy uwzględnić w tworzeniu strategii przedsiębiorstwa. Autorka prezentuje wzorcowe podejścia przedsiębiorstw, które uwzględniają relacje pomiędzy młodymi konsumentami i ich rodzicami.
Rocznik
Numer
Strony
39--42
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119403

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.