PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 12 | 43--46
Tytuł artykułu

Sprzedawca menedżerem klienta

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podstawą prowadzenia fachowej i kompetentnej rozmowy handlowej jest wiedza na temat produktów firmy, samego przedsiębiorstwa oraz rozwiązań konkurencyjnych. Sprzedawca ma być menedżerem klienta, tym, który zestawia sposób zapatrywań klienta z możliwościami rozwiązań proponowanych przez firmę. Autor wyróżnia czynniki wzrostu efektywności sprzedaży osobistej, podkreśla konieczność przygotowywania handlowych prezentacji.
Rocznik
Numer
Strony
43--46
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119404

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.