PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 2 | 41--43
Tytuł artykułu

Marketingowe strategie wzrostu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketingowe strategie wzrostu mogą dotyczyć zarówno aktualnie posiadanych marek oraz ofert, jak i nowych. Mogą swoim zakresem obejmować rynki teraźniejsze i te przyszłe, posiadane od dawna i te nowo obejmowane. Strategie wzrostu mogą opierać się także na przejściach lub akwizycjach. Zaprezentowano przykłady taktyk, jakie można zastosować w procesie nakłaniania do nasilenia konsumpcji/użytkowania.
Rocznik
Numer
Strony
41--43
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119577

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.