PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 3 | 13--16
Tytuł artykułu

Odkrywanie procesu decyzyjnego

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dziś o względy klienta zabiega się w sposób coraz bardziej naukowy. Ponieważ proces decyzyjny towarzyszy każdej transakcji, marketingowcy szczególnie aktywnie poszukują mechanizmów skaniających do podejmowania takich, a nie innych decyzji i zachowań. Wymieniono podstawowe grupy technik wykorzystywanych w badaniech marketingowych (w ramach badania procesów decyzyjnych).
Rocznik
Numer
Strony
13--16
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119583

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.