PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 3 | 21--25
Tytuł artykułu

Prawdomówność konsumentów podziel przez pół

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jest to stary problem badaczy społecznych: czy można wierzyć w zebrane opinie i na ich podstawie budować prognozy społecznych zachowań? Czy jeśli konsument mówi, że coś w przyszłości kupi, to czy rzeczywiście tak uczyni? Czy można brać za dobrą monetę jego przewidywania własnego zachowania? Tak, jeżeli na samym początku przyjmiemy właściwe założenia. Autorka wyróżnia czynniki deformujące deklaracje konsumentów.
Rocznik
Numer
Strony
21--25
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119585

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.