PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 3 | 26--29
Tytuł artykułu

Relacje marketingu z PR

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Warto pamiętać iż wiele działań z zakresu PR wchodzi w zakres komunikacji marketingowej. Powstaje zatem pytanie, kto powinien zarządzać działaniami związanymi z marketingowym public relations, a także jak skoordynować działania działów: marketingu i PR. Przedstawiono przykłady struktur organizacyjnych i współpracy pomiędzy działami marketingu i public relations w polskich firmach.
Rocznik
Numer
Strony
26--29
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119586

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.