PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 3 | 38--40
Tytuł artykułu

Modelowanie lojalności klienta

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Odpowiednio użyte narzędzia marketingowe służą modelowaniu lojalności klienta, wpływają na zachowania i umożliwiają stałą kontrolę motywacji lojalności. Faktem jest, że nie jest łatwo zdobyć klienta, ale być może trudniej jest go utrzymać. Przedstawiono sposoby utrzymania klientów, ze szczególnym uwzględnieniem programów lojalnościowych.
Rocznik
Numer
Strony
38--40
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119590

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.