PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 1 | 8--9
Tytuł artykułu

Czas na zmiany?

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Analizując wydatki brutto na reklamę, można ulec złudzeniu, że reklamowe Eldorado trwa nadal. Wydatki na reklamę ciągle rosną, ich struktura jest stabilna. Jednak pozory mylą. Pod względem struktury wydatków telewizja w dalszym stopniu stanowi większość, ale przy relatywnie szybciej rosnących upustach jakie oferuje, jej udział spada. Wygranym wydają się dzienniki. Zyskują bowiem budżety, które nie mogły być zrealizowane w telewizji.
Rocznik
Numer
Strony
8--9
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119785

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.