PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 2 | 114--117
Tytuł artykułu

Sumienie marketingowca

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Do podstawowych "grzechów" marketingowych należy łamanie elementarnych "przykazań", które Jack Trout zawarł w swoich kilku książkach. Dotyczą głównie nieumiejętnego zarządzania markami, ale są jeszcze błędy wynikające z nieumiejętności dobierania odpowiednich proporcji w formule marketingu-mix.
Rocznik
Numer
Strony
114--117
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119816

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.