PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 2 | 118--120
Tytuł artykułu

Sztuka kalkulacji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Większość przedsiębiorców w Polsce ustala wielkość wydatków na działania marketingowe na poziomie stałego procentu od wygenerowanej sprzedaży. Nic bardziej błędnego - alarmują eksperci z ośrodków szkoleniowych. W artykule przedstawiono od czego należy uzależniać wielkość budżetu marketingowego.
Rocznik
Numer
Strony
118--120
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119817

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.