PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 3 | 110--112
Tytuł artykułu

Obsługa na bitach

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dla większości firm podstawowym elementem przewagi konkurencyjnej jest dziś efektywna obsługa klienta. Ma to szczególne znaczenie w przypadku przedsiębiorstw usługowych, dla których nawiązanie trwałej więzi z odbiorcami jest nieodłączną składową procesu sprzedaży. Skuteczność działań w obsłudze klienta zależy w dużym stopniu od zakresu wiedzy o nim w czasie prowadzenia procesu obsługi.
Rocznik
Numer
Strony
110--112
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119842

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.